vendelaajohanssson.blogg.se

2013-04-15
21:34:28

Min helg

Tänkte skriva hur min helg såg ut då..

I fredags; Så tog jag det bara lugnt och så, de va en gibb kväll.

I lördags; Vakna jag med förkylning o halsen dampa sönder o shit.
Sen träffa jag janina och vi drog till willys, åkte moppe dit i bara shorts haha sjukt.
Vid klockan 04.00 på natten så pierca jag mig själv.

I söndags..igår; Åkte till willys med jannebooiii och sen på kvällen träffa jag Simon, o efter honom träffa jag janina igen. Vi stod o snacka o sen åkte vi moppe lite grann.

Var en helt okej helg.

Idag är jag skit sjuk, gick till skolan men drog på lunchen. Mår verkligen skit så ingen skola imorn heller.

Haha de va typ allt ja hade o skriva så vi höres


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: