vendelaajohanssson.blogg.se

2013-04-05
02:53:24

~
Tjaaa!
 
tänkte ba skriva lite om lite olika saker..
 
 
Har ju inte bloggat speciellt mycket dom senaste dagarna och det är för att jag har absolut inget att skriva om eller så..
men dom senaste dagarna har jag bara sovit, spelat och glott på desperate housewives så ja de har inte funnits någe intressant att säga :)
 
Jag är iaf lycklig påriktigt nu.. :')
bara för jag blivit sams med en riktigt bra, saknad och betydelsefull vän<3
bästa tiden i somras! vill tillbaks
 
Öh , är för inne i filmen så pallar inte skriva mer HEHEHHEHEHE hörs(:
 
 
lite gammal bild

Kommentar:
#1: får du veta när du svarat!;)

Vem menar du att du blivit sams med?:) bra blogg!

Svar: Issa :) Tack! det betyder as mkt
vendelaajohansson.blogg.se

2013-04-05 @ 19:00:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: