vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-10
17:27:18

Dag 15&16
Dag 15 - Här gillar jag att vara
 
: I mitt rum..?
 
Dag 16 - Nån vän du saknar att va med
 
: Finns sjukt många. Fast dom är ju inte mina vänner längre men ja..
 
 
_______________________________________________________
 
Om nån skulle smsa mig så kommer jag ite svara för jag har gömt mobilen & jag kommer inte ihåg vart ja la den.. men de är bara bra för jag pallar inte med livet just nu , orkar inte snacka med nån liksom så jaaaa.
Dagen spenderas genom attt sitta o lyssna på musik & spela , som vanligt.(♥)

Kommentar:
#1: Ejlitz

Hjärtat du kan prata med mig! <3

Svar: Det betyder fett mycket älskade du<3
vendelaajohansson.blogg.se

2013-02-10 @ 20:56:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: