vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-11
19:14:41

Dag 17 - Din största rädsla | Och lite annat
Min största rädsla är väl att förlora mina närmaste och ja..
_________________________________________________
 
Jag måste verkligen sluta lägga ut inlägg där jag skriver att jag vill försvinna & massa annat sånt skit för det är inte direkt något nån vill läsa, skulle ja inte tro. Så ja, det ska jag lägga av med.
_________________________________________________________________
 
Jag taggar alla ♥ dag.. Naae,knappast. Forever alone & skit ba..
______________________________________________________
 
Ligger i sängen  just nu .. vilket jag gjort hela dan då, med datorn,kollat runt på youtube osådär.. Ska straxt gå & duscha , efter det ska jag väl tbx hit ba , eller så ska ja ta o spela lite.. ae får väl se sen helt enkeeelt.
 
 
 
fick bli en lite gammal bild men de är la luuuugnt liksom.
 
så många frågor, inga svar..~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: