vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-23
22:56:01

Dag 29 - Något jag aldrig glömmer
Måste bara skriva en sak innan. MINA INLÄGG SUGER. japps
 
 
Men något jag aldrig glömmer då.
 
Det är grymt mycket men kan ta en sak.
 
I somras när jag åkte runt med calle,jocke,petter&anton m och skit o sen efter ett tag släppte dom av mig hemma, då kom pinky och hämta mig, så åkte vi omkring tsm trorja(allihopa alltså).
Fast ångrar dock hur jag var då. Jävla fjant usch.. det är nått jag vill äändra på alltså.FAST SOM INTE GÅR SÅ BA DRA.
Ae iaf. Sen hoppa jocke & anton in i pinkys bil & så åkte vi runt oså drack vi, sjöng till pinkys underbara låtar osv..
haha .. där jag hänger min hatt<33 usch underbara tid.
Så senare kom också petter med i bilen.
Så åkte vi runt massa o stanna på nån kyrkogård minns ja, ja kunde knappt gå osv, paaaaaaackad JA!
Så parkera vi senare på lidl trorja? och gick ner mot centrum.. minns att ja satte mig o pissa nånstans.. HAHAH
ae det var en fett trevlig dag alltså. Näst bästa dan på hela sommarn.
Så drog alla hemåt..hemmåt? kan inte stava.
Och lite senare kom Jocke & anton s & nån annan jävel hem till mig, fast utanför då alltså vi gick inte in.
Jocke & jag satt på gräsmattan o snacka o så kasta vi gräs på varandra och så fick jag ett grässtrå i halsen så jag spydde. Spydde upp pyttipanna. MEN VA NIIIICE. haha usch.
Sen följde han med mig in och då spela vi gh typ & snackade.
Seeen var det inte mer med det.
haha fyfan va jag vill tillbaks.
Nu har jag dock förlorat dom alla kan man säga. Snackar med calle nån gång i bland, petter ,liiite .väldigt lite.
anton m, ae ingen kontakt. Pinky snackar jag med gaaaaanska mycket. men ändå inte. Jocke .. ae honom får jag inte ens snackaa med eller nånting & vi är typ osams tack vare hans äckliga brud. bläsch. sabbar allting ba.
Vill verkligen tillbaka. Ville inte ens förlora nån av dom, fett trist.
vill ha sommar också.. AAAAAAE ja har fan förlorat alla jag var med i somras :o Issa,joel,tamin,min egna kusin oscar. (etthorbarnsfel.) , aa alla dom där ja skrev om. , august, makkan, simon, osvosvosv
 
SORRY FÖR LÅNGT INLÄGG!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: