vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-24
00:47:04

' * '
Känner för att lägga in massa bilder bara, på allt möjligt. gamla & lite mer nya
 
min storasyster till vänster,jag i mitten, min kusin oscar till höger.
 
jag till vänster, min lilla syster i mitten, min storasyster till höger
 
Jag & min storasyster. HAHHAHA wtf
 
haha usch så man såg ut. Men skitsamma var ju liten.
Jag i rosa klänning. OMG. Andra gången jag har rosa på mig eller??? hahah. Ae oså min lillasyster den där blonda. Min kusin i vit tröja och min storasyrra längst bak som gör nån konstig min därjaaa
 
( vi hhar som "tradition" att min pappa & farbror tar bild på oss barn på just den där vägen. HIHIIHIHI)
 
HAHA aws sötnosar<3
 
 
UUSCH. ae bjuder hahah
 
ae men lillasyster till höger, storasyrran i mitten, jag i svart.
 
 
och nu tappa jag lusten totalt xd haha så de får ba bli dom där , men jag kommer troligtvis göra så här mer gånger . :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: