vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-22
23:34:57

haha förbannad ba.
Haha måste bara berätta om en grej.
Jag sitter på mitt rum då, lyssnar på musik (med självklart min bas ikopplad.) och spelar..
så kommer mamma in och säger " stäng av musiken " och jag bara varför? , så säger hon att Pelle (grannen.. den familjen är 5 st, en mamma,pappa & tre barn. Precis som vi.Men pelle är då pappan alltså.) Att han ringde precis & sa att jag får inte lyssna på musik för jag stör dom vaaaaaaarje kväll.
HAHA alltså omg. Jag har aaldrig, verkligen aldrig vart så förbannad som jag var då. Och det sitter fortf i lite nu med. Ae hur i helvete kan dom komma o tro att dom kan bestämma allt häromkring? Jävla idioter. Asså uusch. Jag tror aldrig jag hatat nån så mycket. Fyfan vad jag hatar den där familjen alltså.
För er som inte vet så har vi ett hus som är delat på mitten kan man säga.. Vi har ena delen och dom har andra. Kan lägga ut bild på huset.
Men iaf.
Jag får la faan lyssna på hur jävla hög musik jag vill. Aa han kommer med att det dunkar i hela huset. Ja men jo tjenaa !
Men då får dom fan ta o stoppa i hörproppar eller va de heter. Jag får fan lyssna på musik om jag vill.
Alltså . Vi bodde här först. långt innan er. Om det inte passar kan ni ju för fan flytta. Fattar inte hur ni ens kan trivas när ni är hatade av precis alla runtomkring er!
Ae usch vad jag hatar dom alltså. Helt sjukt.
AA och för att ni ska få veta lite mer så kan ja ju ba dra upp vilka idioter dom är,,
Dom härmar oss med precis allting.
Pappa har ju byggt vår altan, precis allting &sådär. Med kryss räcken osv,
Och gissa vad! I somras byggde dom likadant !
Och dom har härmat oss med våra fönster, för pappa har byggt några typ luckor bredvid fönstrena (på utsidan) det har dom med gjort nu.
Dom härmar oss med alla möjliga saker. aa juste. Dom byggde ju inbyggd pool på altanen med. Precis som vi.
Och fixa lampa i poolen. Precis som vi. Skulle inte förvåna mig om de var en sån lampa som vi har också. som man kan byta färger på.
Alltså shit. Sen i somras då så gick mamma & sa till dom, vet ni vad han säger då?
Att det är vi som härmar. ALLTSAÅ HAHAHAHHAHA ska ni ta livet av mig?!?!? haha shit helt sjuka i huvet påriktigt. Vi har väl för fan ögon o se med eller.  Nae fyfan va jag vill flytta.
 
Sååå.. haha jätte intressant att läsa detta. sorry för sjuukt långt inlägg men jag är så förbannad så jag måste ba skriva ut . hehe
 
Aa det närmsta där är ju vår del.
 
Ja ni ser där vid där det typ är som en vägg. Där var deras balkong. men dom rev ju den isomras för att bygga som vi har de :*******sa'äfölgkjsaergjsekl

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: