vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-08
19:54:49

Kommer alltid älska dig .
Vad ska man göra när den enda personen som man någonsin skulle vilja ha, när den enda personen man verkligen älskar, verkligen älskar, när den enda personen man vill leva sitt liv med,
inte vill/känner detsamma. Fast är inte helt säker på om de inte är detsamma men ja skulle chansa på icke de nej.
Liksom.. vad fan ska jag göra ? Vart fan ska jag ta vägen. Jag vill inte, jag orkar inte, verkligen inte leva utan dig.
Du är allt jag drömt om och jag är så sjukt ledsen för all skada jag orsakat och över allt ja nånsin gjort mot dig!
Det finns inget jag ångrar mer.
Att lämna dig, två gånger tillochmed, det är ae.. ja vill bara skjuta mig själv när jag tänker påt? ,
att lämna det underbaraste som hänt en. Att lämna den enda man nånsin kommer älska.
Jag älskade dig så jävla mycket, alltså skulle bokstavligt talat gjort vad som helst för dig. Min kärlek var okrossbar.
Sen var jag bara så jävla dumihuvet och tänkte med seriöst anuset helvetet o släppte dig. Fast grejen är ju den att jag inte släppt dig,jag låtsades bara. jag kommer inte släppa dig. Jag kan verkligen inte släppa dig. Du är min dröm, du var min dröm, du kommer alltid va min dröm. Jag önska du kan bli min verkligheten.. jag önskar verkligen verkligen det.
Men alla drömmer slår inte in.
Hela livet känns helt seriöst så jävla meningslöst utan dig.
Vad faan ska jag leva för då liksom? det känns verkligen så onödigt.
Jag vill bara ha DIG & jag har alltid bara velat ha dig. Har bara låtsas som annat.
Du är allt. Mina känslor för dig är så starka. inget kan krossa dom.
Men om du inte känner likadant.. ae då är allt onödigt, då kan jag lika gärna ba dö eller nått för jag har ingen livslust längre .Jag känner bara hjärtat gör ont. När jag tänker tanken att du inte älskar mig. att du inte vill ha mig. att du släppt mig. att det aldrig kommer bli vi..
Jag önska jag kunde få allt ogjort. ja lovar, om jag kunde få det ogjort skullle ja gjort det. för du är allt ja drömt/drömmer om.  du är det enda jag vill ha. Jag älskar dig så obeskrivligt otroligt mycket.
Det har alltid vart så. Alltid. Kommer alltid va så.
Trodde aldrig det skulle bli såhär.. herregud.. jag orkar inte längre, jag har ingen lust till något längre..
Allt är mitt fel. jävla bitch bara dö. ja kan ba dra nånstans vafan ooh va fan har ja gjort liksom. idiot!
 
 
Faaan va ja är patetisk.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: