vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-06
00:02:58

krkrkr

Har inte haft ett skit att blogga om idag men jag känner att jag vill skriva om nånting så jag gör de nu,

De här med ask.. Att folk börjat skriva taskiga saker till andra osv, asså det är så onödigt. Liksom, om du har problem med nån annan, va för fan mogen nog att säga det rakt till den?
Ask är ju fan till för att fråga saker till en person och den svarar och så, vanliga frågor liksom inte typ " fan vet du vad, du ser ut som skit" eller nått liknande. Det är onödigt. Trycka ner folk så liksom, jag har dock inte fått nån sån 'kommentar' ännu men jag har sett att andra fått de, vad ska man säga.. Jag bara väntar på att jag också ska få't!
Fan ja mår redan piss av mitt utseende, och det gör många så skriv inget taskigt.
Alla är fina på sitt sätt,
Lägg ner med det negativa och kränkande och fråga snälla och positiva saker.
Asså fatta knappt sj va ja skriver men aaaaaaaaa
Ska försöka sova nu så "gonatt" :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: