vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-23
20:30:02

melodifestivalen suger uhuhuhhuuhhuu

Sitter och spelar the Sims .. Haha.
Kollar inte på melodifestivalen fast jag hör ju.. Eftersom jag sitter vid datorn i hallen . Eh onödigt fakta för ni vet iaf inte va som menas med det liksom eh vafan -.- komplicerar ihop allting.
Men iaf . Idag har jg inte gjort så mkt mer än att ha spelat the Sims2 & duschat. Aa o jag kör the Sims 2 och inte the Sims 3 för the Sims 3 suger enligt mig.
Fast vi har haft min farbror på besök, han tatuerade min pappa. Ochsåvidare..
Han börjar få till sin sliv nu;)
Haha o nu sitter alla i familjen+ syrrans kille o ser melodifestivalen utom jag. :D
Oh juste, färgade aldrig håret igår. Det blir av imorn ist!
Ajjjjajjajaja hörs

https://cdn1.cdnme.se/4024273/7-3/pic_512918709606ee67e987b4d5.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: