vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-13
21:03:52

X x X
Jo jag har lust att blogga lite eftersom jag sitter vid vår data i hallen som faktiskt inte laggar sönder direkt man ska göra nått !
 
 
Alltså jag hatar choklad. nae jag älskar choklad men alltså.. ja hatar det just nu ba eftersom jag har ätit massa choklad dom senaste dagarna .. och jag har fått massa finnar för de. Trodde fan inte man fick finnar av choklad men joho då.  Fast så farligt är de inte men ändå .. jo, jo de är det.
 
Idag har jag knappt gjort nått.. inte haft ork till nånting.. har inte ens haft ork o spela , fast de gjorde jag ändå. Men liksom , fel på mig!. Sen har ja ba kolllat tv, lyssnat på musik & hållt på med mobilen oså.
Vart hemma från måndag,tisdag, och idag. Imorn kommer jag ju också va hemma då eftersom vi har hemstudiedag. På fredag ska jag fan gå annars stryper jag mig själv. Ae men det är fett jobbigt att inte göra nånting & bara va hemma känner jag. Så jag längtar till fredag. Sen är det ju sportlov. Får hoppas att ja hittar på saker på lovet.
 
AJAAA långt tråkigt inlägg tjarååå<3<333 tja damp<333:PPPppPpppPPp12
 
 
fick bli en bild i repris.
 
SKA HÄMTA MIN POMME NU.. fan pomme är mitt liv asså<333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: