vendelaajohanssson.blogg.se

2013-02-04
18:29:16

' You are the one i want '
du är så otroligt falsk, å ugly .
man kan ju inte göra annat än att garva åt dig haha åh.
patetiska människa,
 
 
Ligger i sängen just nu, lyssnar på musik & är otroligt uttråkad så fyfan,
tänker på en massa saker, som vanligt grubblar jag in mig i tankar och gör mig själv deprimerad.
haha ahja.. Nationella prov i svenska på ons&fre, det pallas ju intee.. fett jobbigt.
aja .. o så äre ju snart gymnasieval grejen och jag vet fortf inte vad jag vill gå.. jag har inte en endaste aning så det är ju lite sådär. skapligt stressad.
det är typ det jag tänker på , och om massa saker om honom , skulle göra vad som helst för att min dröm ska gå in men ja.
Livet suger så :).
 
 
HAHA , fick bli en lite gammal bild.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: