vendelaajohanssson.blogg.se

2013-01-26
02:19:44

40 Dagar
Tänkte dra igång med en ny sånhär dårå eftersom den andra tog slut.
Och ja, jag tog den här från elinharrysson's blogg för dom som typ tänker: uh bitch hon tog den blöblö.
Finns människor till allt satt.
 
 
Dag 1 - En bild på mig och 8 sanningar om mig
Dag 2 - Ett foto på mig som liten
Dag 3 - Det här har jag på mig idag
Dag 4 - Min dröm
Dag 5 - Mina topp 3 filmer
Dag 6 - Något du ångrar att du gjorde?
Dag 7 - Senaste låten du lyssnade på?
Dag 8 - Det här landet vill jag åka till
Dag 9 - Det här önskar jag mig just nu
Dag 10 - Mitt favorit program just nu
Dag 11 - Det här vill jag lära mig
Dag 12 - Någon jag saknar
Dag 13 - Det här längtar jag efter
Dag 14 - Den här boken läser jag just nu
Dag 15 - Här gillar jag att vara
Dag 16 - Nån vän du saknar att va med
Dag 17 - Din största rädsla
Dag 18 - Bild på dig för 1år sen
Dag 19 - Nått som gör dig glad
Dag 20 - Tre saker du inte vet om mig.
Dag 21 - Bloggfavoriter.
Dag 22 - En låt med många minnen.
Dag 23 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 24 - En bild från en tid du saknar.
Dag 25 - En nytagen bild på dig.
Dag 26 - Det här vill jag ha.
Dag 27 - Såhär är jag som person.
Dag 28 - Mitt favoritband/favoritartister
Dag 29 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 30 - En bild på mig och en kompis.
Dag 31 - En bild som gör mig glad.
Dag 32 - Mina intressen.
Dag 33 - Mina dåliga ovanor.
Dag 34 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 35 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 36 - En bild på min handstil.
Dag 37 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 38 - Bästa musikvideon.
Dag 39 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 40 - Nått som gör dig ledsen
 
drar igång sen när jag vaknaaaaaareeeh.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: