vendelaajohanssson.blogg.se

2013-01-26
13:48:01

Dag 1 - En bild på mig och 8 sanningar om mig
Det fick bli en bild från 12 OKTOBER. SE DÄÄR JA KUNDE DATUMET EXAKT.
 
    8 Sanningar om mig .
1. Jag gibbar mw3, black ops, black ops2, mw2 ochsåvidare, har spelat i ungefär 4 år och ja. Det är mitt liv.
men just nu kör jag bara mw3 för dom som vill veta ;* XBOX3604LIFE<3
2. Tuggummi är nånting jag aldrig skulle kunna leva utan<333 wi så gott.
3. Allt jag gör om dagarna är att jag går till datorn, sätter på den(AHHAHA), går in på spotify, sätter på min bas, sätter på musik, sätter mig på sängen , sätter på xboxet & spelar. Haha det är allt ja gööör , ja har ett sånt spännande liv:;::;ODOFR:
4. Jag har haft 10+ haff under "årskurs" 8. I 7an hade jag en å samma kille från 10 oktober till 23 augusti?24? ja nått sånt. Sen börja allt skit hahaaaaaaa, men vafan så gaebkl det är en annan historia kuk
5. Smörgåstårta är min favoritmat typ
6. Jag äter inte skinka, aldrig. Om jag skulle få en liten liten skinkbit i käften, jag lovar jag skulle spy blod.
7. Det finns 3 låtar som jag aldrig någonsin kommer tröttna på alltså, fyfan dom äger<33<3<3
8. Jag har gjort ett tusen misstag under mina år på grosvad och det kan ju bara ta sig
9. Jag saknar tiden då jag var liten. inga problem eller nånting.
10. Jag har fått 2-3 polisanmälningar
Jag skrev 2-3 för jag är inte säker om ja fick en tredje.
 
 
 
Skapligt kassa "sanningar" om mig. haha men jaja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: