vendelaajohanssson.blogg.se

2013-01-18
19:13:02

Dag 3. Bästa minnet från i somras
 
Skapligt jobbigt, för ja skrev ett inlägg förut från mobilen men de föörsvann o:
Har iaf sovit nu i typ 3 timmar+, otroligt skönt eftersom jag dog av huvudvärk.
Och då var jag också på grymt dåligt humör så stackars dom som ja fick mitt utbrott på.. HAHHAH. 
Men just nu sitter jag vid datorn å lyssnar på musik åsådär,
Senare vet jag inte vad som händer, det märks.
 
Tänkte iaf skriva om Dag 3 nu då, :)
 
Bästa minnet från i somras måste va då Jag,min pappa, min farbror, min storasyster, min lillasyster & min kusin drog till omberg & till massa andra ställen,kan inte namnen på dom, världens bästa dag var det fan.
Vill tillbaka., meen iaf, där uppe på omberg så vart vi alla jagade av getingar HAHA fyfan. Men de va bara för vi reta upp dom men a, å så drog vi till McDonalds i Motala på natten, Å då drog vi barn och lekte i lekparken (ja vi är coola (; ) aa och då satt några killar och glodde på oss, sen kom en av dom in i själva rutchekanan och skulle åka med oss . HAHA fyfan va hemskt det var för just då var bara min kusin i den och hon ba : vi åker tåg!
och då var han bakom henne hahahah pinsamt. Aee och så drog vi till ett spökhus & vart skapligt rädda,
jag & min kusin gick som nåra jävla zombies eller bara mentalt störda ungar mot bilar och dom ba tänkte köra på oss o grejer.. HAHAHA 
alltså ae palla förklara bättre. Ehm å så drog vi å bada och massa. Ae fyfan snacka om världens bästa dag!
Förlåt för långt inlägg .
 
Fyfan va jag hatar att se bilder på mig från isomras för jag vetifan hur jag såg ut asså. som ett jävla arsle iaf.
 
 
 
 
 
OCH NEJ JAG HAR INGEN BULLFITTA. nånting som dampa till sig ba
 
 
 
 
Jag tror inte någon vill att jag ska lägga ut den vanliga bilden för dom klagar bara på deras miner och allt MEEN,
jag tycker alla utom jag ser bra ut. HAH liksom usch ae (:
 
 
 
 
 
 
 
Skaplig bildbomb

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: