vendelaajohanssson.blogg.se

2013-01-23
14:20:00

Dag 6,7,8.
Dag 6. En bild på när jag var liten
 
fick ba bli den där, hur ful som helst men HAHA, skiter i vilket.
 
 
Dag 7. Berätta fyra saker om dig själv
 
1. Jag dricker läsk, varje dag,hela tiden, om ja är törstig är det det jag tar blablablaao,
2. Jag har inte löshår,jag skulle aldrig aldrig ens kunna tänka mig att ha på mig löshår. äckligt.
så alla kan ju fatta att mitt hår, är mitt riktiga . :)
3. När jag börja 7an var ja fet (enligt mig själv) nah men ja var väl knubbig kan man väl säga, jag hade inget smink o såg bara allmänt förjävlig ut. Och sen när jag skafffa kille då så vart ja ett anorexia fall iställe<333
4. Jag har så jävla dåligt självförtroende så det finns inte. När nån skriver att jag är fin,snygg,vacker,söt eller nått så blir ja lika glad som om man skulle få en ny dator typ. Haha jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa3<3<3<3
 
Dag 8. Tre saker jag gillar mest med sommaren
 
1. VÄRMEN vafan
2. Att man kan vara ute hur jävla länge som helst, på natten osv utan att frysa. Kan ba va ute i shorts o linne liksom. ååh va underbart (y)
3. Att man är ledig så jävla länge! fast det är inte länge men aaaaah.
 
Ah juste, efter det här sommarlovet börjar ju jag gymnasiet. Fyfan pallas inte. Ah om ja nu kommer in på nått gymnasium då<33333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: