vendelaajohanssson.blogg.se

2013-01-30
19:21:17

Skriver ut bara,
Okej nu ska alla jävlar ha fett klart för sig att alla rykten om mig, dom är för i helvete nte sanna.
fyfan jag orkar inte längre.
Jag har gått runt så länge nu utan att fälla en tår, jag har bara svalt och gått vidare, inte brytt mig om nånting som sårar mig. Men nu kan ja inte stå emot, alla tårar kommer & hela kroppen skakar.
NÅgra av ryktena som går om mig är ,
Att jag går bakom ryggen på folk, vilket jag inte gör. det är ett falskt jävla skit rykte som kan stoppa upp sig.
Att jag ligger med allt & alla. Och nu är det ju faktiskt så att jag är oskuld,har inte legat med en jävel så bara lägg ner och sprida den där skiten om mig! , bara för jag haft ett skapligt antal haff, så behöver ni inte hitta på den skiten, hjag har inte legat med nån av dom. Bara för jag faktiskt får killar och inte  ni måste ni sprida massa skit då?! asså jag orkar inte med det här
Jag vill inget hellre än att flytta härifrån. Jag pallar inte med mitt liv här, jag vill försvinna.bort från allt.
Sen går det ju 711 andra rykten om mig och jag fattar fan inte hur man ens kan dra runt o hitta på det & det om en,
jag skulle aldrig kunna göra nått sånt mot nån annan .
Ingen verkar förstå hur jag känner. Att helt plötsligt få sms där nån frågor " är ryktet om dig sant?" osv osv.
vill inte veta av det här längre,
döda mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: