vendelaajohanssson.blogg.se

2013-03-06
10:25:18

Dag 34,35,36,37,38,39,40
Hade glömt och göra dom här så de kommer nu.
och sen är dagarna slut så ja.. inge bra asså.
 
Dag 34 - En bild på mig och någon jag älskar.
 
en grymt ful bild på mig dock, tagen i somras nån gång. men min lillasyster är någon jag älskar♥
 
 
 Dag 35 - Det här språket vill jag tala flytande
 
Engelska? , jag suuuger verkligen på det ... eller asså att prata engelska dårå, för jag gör aldrig det. verkligen aldrig
 
Dag 36 - En bild på min handstil.
 
 
Dag 37 - Bästa tidsfördrivet.
Ae vet inte
 
Dag 38 - Bästa musikvideon.
Nae det vet jag inte heller eftersom jag aldrig lyssnar på musik på youtube. Spotify är grejer de
 
 
Dag 39 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.
1. Tatuera mig
2. Hitta kärleken
3. Vill träffa rackartygarna
4. Se ett stjärnfall
Alllltsåå neee .. jag kommer ju inte på nått. Det här är inte direkt nått jag tänkt på innan så de är fett svårt att sitta oh försöka komma på saker jag vill göra innan jag dör haha.
 
Dag 40 - Nått som gör dig ledsen
 
Finns mycket som gör mig ledsen..
men det att jag alltid gör mina föräldrar besvikna och ledsna. Jag är typ det svarta fåret i  familjen..
känner att allt hade vart lättare om jag inte fanns.. haha ja sabbar allt. NAAAE men så klart tack puss hej :::********
 
haha ne men hörs sen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: