vendelaajohanssson.blogg.se

2013-03-23
22:58:05

dra
Skrev ju igår att jag 'test möblera ' ruummet lite medans jag ändå höll på o städa eller nått sånt, o sen att det kanske skulle komma ut bilder på, jag tog bilder påt men la aldrig ut. & idag har jag ändrat det ännu mer och har nyss tagit nya bilder så dom kommer här . För dom som är intresserade av hur mittt rum ser ut ;)
 
Ja,jaa , det ser inge bra ut när jag bara har ett foto i tavlan men jag har inte hittat fler att sätta i så de får va sådär så länge . :)
 
Ska skaffa ett nytt skrivbord, nån gång.
 
 
SNE LAMPA, JAAARRRRRRRÅ. hundjäveln ska bort, märkte den nu XDXDXD<3333
 
 
 
En bild jag tog igår, tänk bort tavlorna och väggordet . Så är det precis likadant som nu.
 
 
TYP SÅÅ. snyggare i verkligheten wtf ;o

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: