vendelaajohanssson.blogg.se

2013-03-06
22:31:13

JaaaoooPPs

Alltså mitt förra inlägg,
Jag blir fan rädd för bilden ..:(

Haha meeeen. Kom på nu att jag höll på och tog massa bilder i helgen och skulle lägga ut här på bloggen men nae det glömde jag och nu är det ju bara meningslöst liksom;)

Ligger i min säng och typ smsar med matte,pontus & emil ,
ska nog släcka ner och bara ligga här tills jag somnar för jag är sjukt trött.

Var ju studiedag idag, de ända jag gjort är att ha spelat,
L.A.Noire , ett av dom bästa spelen någonsin. Obeskrivligt hur mycket jag älskart.. Om nån skulle bry sig! , nae men det är grymt!

Imorn blire skola & sen hem & spela L.A. Noire :')

Men säger Godnatt nu och ledsen för ett långt inlägg !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: