vendelaajohanssson.blogg.se

2013-03-03
17:52:47

långtinläggvafanuh
Yooo.. nae men tjenaare,
har vart fett seg med att blogga men det är för att i fredags kände jag ba att jag pallar inte med livet eller nånting så de blev som de blev.
Kan ju iaf skriva lite saker som hänt.
 
Jo i skolan..såå anklagas jag & min bästavän, janina då alltså, för saker som inte är sant & dom två tjejerna som anklagar oss har nu gjort så hela klassen är emot oss. Och när ens egna klass är emot en är det inte så kul lngre.
Nae men så vi kommer få sitta i ett grupprum 24/7 hon &jag . För vi kan inte va i klassen. Ae guh vad jag hatar tjejer alltså. Och ärligt talat vad fan är det här för liv jag har? Fan har jag gjort för fel?
 
& sen har ni ju märkt att jag skrivit om en kille lite här & där på inläggen, kan ju ba säga att den killen kan dra & jag är klar som fan med hela skiten. Släpper dig grabben ;*
 
Och att på torsdag ska jag på SOC möte.. jag måste gå men jag tänker inte gå. fan i helvete heller att jag ska.
men mina föräldrar tvingar mig & mamma börjar typ tjuta direkt jag säger emot. så jävla kul..
sånt jävla problem barn jag är
 
På fredag ska jag på möte i skolan med rektorn , mina föräldrar & min mentor och kanske 1-3 fler lärare
Men omg nej taack. Fan jag hatar sönder vår äckliga fula rektor.
Och varför jag ska ha möte är för att jag har det asofta med alla dom för min frånvaro o shit.
 
jA jobbigt liv. allt kan dö :)
 
HIHIIHIHIHIHIIHHIHI hejråååååååååååå<3333
 

Kommentar:
#1: Anonym

dom flesta tjejerna är helt störda & Hon i din klass verkar ju helt störd hälsa till henne att hon kan dra B.I.T.C.H! Fokl är nog bara avundsjuka på dig.Jag menar ditt fina utseende & Allt! :* <3

Svar: eller hur! , det är dom.. haha aw<3 finns inget att vara avensjuk på för jag ser ut som en 'gorilla' som man blev kallad igår..
haha...
men tack du gulle! <3
vendelaajohansson.blogg.se

2013-03-03 @ 20:38:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: