vendelaajohanssson.blogg.se

2013-03-19
22:32:49

Trouble
Min blogg är så sjukt tråkig..
ser tråkig ut också.
Måste fixa det.. när ja får ork.
Och alltså.. jag vet inte alls vad jag ska skriva om ..
Typ..
Just nu ligger jag i min säng & kollar runt på datorn, lyssnar på musik & smsar med tamin,pontus,emil,matte & olle..
& det blir kanske att träffa emil imorn.. men man får väl se, haha.. ooh ja .. vi försöker komma på nått vi kan göra imorn. finns ju inte mycket att göra när det är snö & dö kallt ute.. -.-'
AAAHjuste.. haha jag var på willys för första gången i lördags... fyfan affären sög ju o: .. trångt som fan o trångt å trångt å ...trångt :(
uschuschusch nae ja gillar verkligen inte willys.
 
 
TACK Å HEJ HIHIIHIWIHIWihihiwmihi

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: